سایز کارت ویزیت چقدر است؟

سایز‌های رایج کارت ویزیت همان سایز مستطیلی به اندازه‌ی کارت‌های بانکی است. اما در سایز مربعی و کوچکتر نیز قابل طراحی و چاپ است.کارت‌ ویزیت‌های مربعی بیشتر جنبه فانتزی دارند.

دور کارت ویزیت به صورت معمول نوک تیز است اما برای زیبایی بیشتر و به درخواست مشتری در شرکت خانه طراحان سام می‌توان چهار گوشه کارت را به صورت دورگرد برش داد. برش گرد علاوه بر زیبایی، احتمال آسیب اندک ناشی از تیزی نوک کارت را هم به صفر می‌رساند.

 

با به کار‌بردن دقت و خلاقیت در طراحی و چاپ کارت ویزیت می‌توانید تصویری جامع از شخصیت خود یا سازمان و شرکت‌تان را در ذهن مخاطب به یادگار بگذارید که هیچ‌گاه فراموش نکنند. روان‌شناسی یادگیری به سمت چاپ فلش‌کارت‌ها در تمامی زمینه‌ها بر اساس الگوی تصویر‌سازی ذهنی پیش‌می‌رود.

بنابراین اگر کمی زرنگ باشید می‌توانید با طراحی عالی و انتخاب رنگ و جنس متناسب با آن، تاثیر شگرفی در ذهن مخاطب خود بگذارید. پس اینکه چه شرکت و چه طراحی با چه کیفیت چاپی انتخاب کنید مهم است.

 حفظ هارمونی طرح و رنگ و فونت در کنار هم کار هر کسی نیست. پس بهتر است کار را به کاردان بسپارید و از نتیجه عالی و کیفیت برتر آن لذت ببرید.

 

منبع: چاپ کارت ویزیت خانه طراحان سام

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *