چاپ وینیل چه کاربردی دارد؟

چاپ وینیل چه کاربردی دارد؟

وینیل شیری بیشتر از شیشه محبوب است زیرا به پشت وینیل چسبانده شده است و می تواند برای برنامه هایی مانند چاپ وینیل و تبلیغات در اتوبوس ، چاپ وینیل برای تبلیغات کف مغازه و راهرو و نصب در دیوارهای رنگ شده استفاده شود.

مصارف خانگی مانند چاپ وینیل روی دیوار خانه ها و ادارات برای دکوراسیون داخلی است. چاپ وینیل برای یخچال های صنعتی و شیشه های سوپرمارکت نیز استفاده می شود.

وینیل را می توان با آب نصب کرد و چسب به گونه ای است که در صورت نیاز از محل کار برداشته می شود.

نصب مجدد وینیل روی سطوح دشوار است ، بنابراین توصیه می شود هنگام نصب آن را با دقت انجام دهید تا نیازی به کار مجدد نباشد.

کاربرد وینیل

  چاپ روی انواع وسایل نقلیه

  فضای داخلی خانه را تزئین کنید.

  تبلیغات روی بدنه انواع خودروها.

 برای یخچال سوپر مارکت استفاده کنید

 تبلیغات مغازه ها و پاساژهای روی دیوار.

چاپ وینیل

چاپ وینیل به صورت تخصصی و با کیفیت ماندگار انجام می شود. جوهرهای مورد استفاده برای این منظور از کیفیت خوبی برخوردار هستند تا بتوانند نمای بیرونی و به ویژه مکانهایی که در معرض نور هستند را تحمل کنند. سه نوع مختلف ماشین چاپ وینیل وجود دارد که هر کدام از آنها وینیل را چاپ می کنند.

نکاتی در مورد چاپ وینیل

استفاده از چسب با کیفیت بالا برای افزایش عمر و دوام وینیل تبلیغاتی برای صرفه جویی در هزینه های تبلیغاتی ، چاپ متون روی وینیل شیر به دلیل زمینه سفید بهتر است ، زیرا در این حالت متن بهتر از وینیل شیشه ای به نظر می رسد ، تصاویر را می توان به وضوح دیده می شود ، اما نوشته ها به خوبی قابل مشاهده نخواهند بود.

از چسب با کیفیت خوب برای اتوبوس ها یا تجهیزات مغازه ای که در معرض نور خورشید هستند استفاده کنید.

استفاده از جوهر مرغوب روی وینیل نصب شده روی اتوبوس ها ، این موضوع اهمیت بیشتری دارد ، زیرا اتوبوس های شرکت واحد هفته ای یک بار جلسات منظم شستشوی خودرو را انجام می دهند و به دلیل آلودگی هوا و روغن که رسوب روی بدن با اسید رقیق شسته می شود و اگر جوهرهای مورد استفاده در هنگام چاپ نامطلوب باشد ، اسید رقیق رنگ خود را از دست می دهد.

https://www.aparat.com/v/A2VlQ/

 

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *