آیا تجارت شما به چاپ وینیل احتیاج دارد؟

چاپ وینیل و پوسترهای پنجره ای راهی نوآورانه برای بازاریابی مخاطبان هدف شما بدون نگرانی از آسیب دیدن صفحه نمایش در اثر آب و هوا یا لمس انسان ارائه می دهند. با دوام ، رنگارنگ ، جذاب و موثر ، چه راهی بهتر از پوسترهای بنر چشم نواز برای برقراری ارتباط با مشتریان شما وجود دارد؟

 

پوسترها از قرن نوزدهم ابزاری تأثیرگذار در بازاریابی بوده اند. امروزه ، هر کجا که شخصی راه برود ، احتمالاً تقریباً در هر مکان با پوستر یا بنرهای سفارشی روبرو خواهد شد. چاپ پوستر وینیل م effectiveثر است و هدف کلی از ابتدای اولیه تاکنون تغییر زیادی نکرده است.

پوسترهای پنجره کاغذی در مقابل چاپ وینیل

 

حتی اگر مشاغل بتوانند پوستر سفارشی خود را در یک چاپخانه تهیه کنند یا با دست خود یک کمپین بازاریابی ایجاد کنند ، پوسترها هنوز هم با کاغذ ساخته می شوند ، که در معرض هوای نامناسب یا تماس با انسان است. ما در یک گزینه قوی ارائه می دهیم: چاپ وینیل.

 

بر خلاف پوستر کاغذی ، که به راحتی با پاره شدن ، چین خوردگی یا چین و چروک آسیب می بیند ، چاپ وینیل با دوام هستند و برای ارسال پیام شرکت به زیبایی ساخته می شوند. هر یک از نمایشگرهای مات را می توان با وضوح 720-1440 dpi چاپ کرد ، اما این به کیفیت طراحی سفارشی و بارگذاری تصویر بستگی دارد.

 

صاحبان مشاغلی که به دنبال یک پوستر سفارشی ساده هستند باید به گالری الگوی مراجعه کنند – ما پوسترهایی برای تبلیغ رویدادها ، تعطیلات و پیشنهادات ویژه ساخته ایم. برای چاپ وینیل سفارشی ، راه حل مناسب شما را دارد!

ویژگی های چاپ سفارشی وینیل و چاپ وینیل

 

چاپ وینیل سفارشی با کیفیت بالا و بصری را به مشتریان خود معرفی می کند. با چاپ وینیل سفارشی خود ، از کیفیت تصویر بالا برای همه پوسترهای وینیل خود اطمینان حاصل می کنیم تا یک تجربه بصری در کلاس جهانی ایجاد کنید. یا می توانید از ما بخواهید که برای شما پوستر بسازیم یا می توانید از بین مجموعه پوسترهای اختصاصی ما انتخاب کنید!

 

    پوسترهای پنجره پشتی از قبل چسبانده شده دارند ، که به کاربرد آسان لایه برداری و چسباندن کمک می کند.

    آنها در خارج از لیوان اعمال می شوند.

    اینها برای یک بار استفاده هستند و هم برای برنامه های داخلی و خارجی مناسب هستند.

    چاپ وینیل سفارشی ما دارای وضوح 720dpi-1440dpi در تمام رنگ است.

    پوسترهای وینیل و پوسترهای پنجره ای با ارتفاع و عرض بیش از 5 فوت به صورت دو قطعه ارائه می شوند که به نصب آسان کمک می کند. بسیاری از فیلم های نصب در مرجع در YouTube موجود است.

 

وینیل سفارشی

 

پوسترهای وینیل: سوالات متداول

 

پوسترهای وینیل از چه ساخته شده اند؟

 

همانطور که از نام آن پیداست ، پوسترهای وینیل از مواد وینیل ساخته شده اند. وینیل 100 میکرونی وایت مونومریک تقویم مورد استفاده برای ساخت این پوسترها به اندازه کافی بادوام و بادوام است که در برابر عناصر خارجی مختلف بایستد. آنها همچنین سبک هستند و باعث می شوند بسیار قابل حمل باشند. فرایند چاپ UV با رنگ کامل ، 720DPI ، حلال سازگار با محیط زیست باعث می شود که این پوسترها پر جنب و جوش ، چشم نواز و ایده آل برای تبلیغات در فضای باز باشند. پشت آنها از قبل چسبانده شده است ، باعث می شود پوست آنها راحت کنده شود و روی سطح بچسبد.

 

چاپ پوستر سفارشی چیست؟

 

چاپ سفارشی به شما امکان می دهد ابعاد اندازه دلخواه خود را انتخاب کنید ، ویژگی هایی مانند لمینیت ، چاپ UV ، گرافیک شخصی و غیره را به پوستر خود اضافه کنید. سفارشی سازی به شما امکان می دهد پوستر خود را بر اساس نیاز و بودجه خود بسازید.

 

چگونه پوستر وینیل را به درستی اعمال کنیم؟

 

    سطح / شیشه را تمیز کنید.

    با لایه برداری از حدود 1 اینچ کاغذ پشتی از بالا ، گرافیک را برای نصب آماده کنید.

    با قرار دادن قسمت بالای پوستر روی سطح ، گرافیک پوستر را با دقت در موقعیت مناسب قرار دهید.

    هنگام استفاده از گرافیک پوستر وینیل روی سطح ، اطمینان حاصل کنید که هیچ حباب یا چین و چروکی وجود ندارد.

    از یک اسکاج یا کفگیر لاستیکی به صورت رو به پایین استفاده کنید و پوستر را از ابتدای وسط بالای نمودار شروع کنید.

    در صورت مشاهده حباب / چین و چروک ، حباب ها را به سمت کناره های گرافیکی پوستر فشار دهید.

    قسمت پشتی پوستر وینیل را پایین بکشید تا زمانی که تمام گرافیک روی سطح قرار گیرد.

 

هزینه حمل و نقل شما چقدر است؟

 

ما در حال حاضر حمل و نقل رایگان را با تمام سفارشات ارائه می دهیم. (فقط تا زمان ادامه پیشنهاد معتبر است).

 

آیا می توانم پوستر وینیل خود را در خارج اعمال کنم؟

 

بله ، این پوسترهای وینیل قرار است در خارج مورد استفاده قرار گیرند زیرا ساختار وینیل آنها باعث مقاومت در برابر چندین عنصر خارجی می شود.

 

پوسترهای وینیل برای چه مواردی استفاده می شوند؟

 

پوسترهای چاپی می توانند برای اهداف مختلفی استفاده شوند ، از جمله تبلیغات خرده فروشی ، بازاریابی تجاری ، ارائه ها ، تبلیغات محصول ، ارسال اطلاعات مهم ، نمایش قوانین یا مجموعه های مهم دستورالعمل ها ، ایجاد اقدامات ایمنی به موارد دیگر. در اینجا در ، می توانید پوستر خود را بر اساس نیازهای خاص خود طراحی کنید. برای کمک به شما در این زمینه ، ما تعداد زیادی الگوی پوستر طراحی رایگان برای شما داریم تا گرافیک های سفارشی پوستر خود را شروع کنید

 

منبع : خانه طراحان سام

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *